12 Şubat 2014 Çarşamba

Rossman ve Gratis alışverişim


Güzellik alışverişleri için Metrocity gerçekten de ideal bir alışveriş merkezi, zira aynı yerde 3 büyük güzellik marketine de ulaşabiliyorsunuz.

Gratis'de henüz büyük Sevgililer günü indirimi başlamamıştı, ama bazı özel setlerde indirim vardı sadece. Bir de Essence standında bazı ürünlerdeki indirimler dikkatimi çekti. Herhalde seri sonu olduğunu tahmin ettiğim bu ürünlerin hepsi 3.75 TL idi. Ben de ihtiyacım olmamasına rağmen merakıma yenik düşüp bazı şeyler aldım.


Bunlardan biri 8'li göz farı paleti. İçinde metalik, hafif ışıltılı renkler
bulunan bu palete bir şans vermek istedim. Doğrusu the Balm, Urban Decay, NYX kullanmaya alışmış olduğumdan bu far paletinin benim için pigmentasyon olarak yetersiz geleceğini tahmin ediyordum. Tahminimde de yanılmamışım. Renklerin bazsız performansı baya hayal kırıklığı yaratacak seviyedeydi. Ancak belki annemin ilgisini çeker diye düşündüm, ama o da daha ilk bakışta "bu renkler simli mi, simli renk kullanamıyorum" dedi. Şimdilik ona verdim, belki daha sonra ilgisini çeker.
Bunun dışında Essence'ın All About Matt toz pudrasının hakkında önceden iyi şeyler duymuştum. Bende buna benzer ELF'in High Definition pudrası var. Ancak bu fiyata bir tane de bundan alıp yedeklesem fena olmaz diye düşündüm. İlk deneyimime göre gerçekten de ELF'e benziyor. Hafif, cildi pürüzsüzleştiren, gözeneklerin görünümünü azaltan bir yapısı var. Ama tecrübeme göre bu tip çok ince yapılı renksiz pudralar çok uzun süre matlaştırıcı etki yapmıyor. Yine de benim cildim aşırı yağlı olmadığından yeterli geliyor. Ama çok yoğun ve kalıcı matlık isteyenlere yeterli gelmeyebilir.

Essence'ın Flattering Nude isimli rujunu da yine hem fiyatına hem de ismine kanarak aldım. Nude demişler ama rengi aslında tam bir sütlü kahve. Bu renk sürdüğünüzde yüzünüzde ölü bir görünüm yaratma riskine sahip. Dolaysıyla ya başka renk rujlarla karıştırarak, ya da çok uygun bir göz ve ten makyajıyla kullanmak gerek. Ayrıca ilk defa aldığım Essence'ın bu rujlarının yapısını hiç beğenmedim. Dudaktaki hissi yağ gibi, ne kalıcılığı var ne de nemlendirici bir hissi. Valla normal fiyatı olsa bence kesinlikle değmez. Onun yerine Avon'un yeni Color Trend rujları aşağı yukarı aynı fiyata çok daha iyi performans veriyor bence.

Rossman'dan alışverişiminde kendi markaları olan Wellness Beauty serisinden vanilyalı ve limonlu olmak üzere iki çeşit kokulu masaj yağı var. Bu yağları yatalak olan hastamıza masaj yaparken kullanmak üzere aldım. Aslında bebe yağı almayı düşünüyordum ama fiyatları pahalı geldi. Bunların ise sentetik mineral yağ yerine doğal ayçiçeği ve hint yağı içermeleri ve çok güzel kokmaları nedeniyle tercih ettim. Fiyatları da daha uygundu: Tanesi 5 TL civarında.

Pastel'in Matte Eyeliner serisinin ten rengi (No:334) kalemini görünce dayanamadım. Halbuki çok güzel bir Nars kalemim var, ama onun yerine uygun fiyatlı bir "dupe" bulabilir miyim diye düşünüp aldım. Annem bu serinin siyah kalemini kullanıyor; çok ama çok memnun. Yumuşacık ve sürüldükten bir süre sonra sabitlenip hiç çıkmayan bir kalem. Ten rengi kalemi ile ilgili yorumlarımı ise daha sonra diğer kalemlerimle karşılaştırmalı olarak yazacağım. (Yazısını yazdım; şurada.)

Son olarak Theramed diş macunu Rossman'da 30TL'nin üzeri alışverişe indirimliydi. Denemek için aldım.

Sevgililer günü alışverişimi de kısa zaman içerisinde yazacağım inşallah... 


1 yorum:

  1. Metrocity benimde özellikle en sevdiğim AVM Kanyona yakın oluşu ayrı bir güzelliği İndirimli alışverişlerini keyifle kullanman dileğiyle sevgiler,http://goosestyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *