23 Nisan 2013 Salı

Avon Alışverişim


Yine baya bir zamandır yazılmayı bekleyen bir yazı bu. Bu alışverişi yapalı ve resimlerini çekeli haftalar oldu. Ama yazısını yazıp sizlere sunmak ancak bu güne kısmetmiş.

Muhtemelen duymuşsunuzdur, Avon'un gençlere yönelik olan ColorTrend serisi yenilendi. Çok da isabet oldu. Bu seri bana göre şimdiye kadar Avon'un en zayıf halkasıydı. Tamam çok ucuz fiyatlara satılıyor, ancak eski halleriyle ürünler maalesef çoğunlukla ancak çoluk çocuğa hitap edecek kalitedeydi. Yenilenen ürünler ise gerçekten etkileyici derecede başarılı. Ve fiyatları yine eskisi gibi çok uygun. Hele kampanyaya girdiğinde neredeyse sudan ucuza geliyor.





İlk turda yeni renk, ambalaj ve dokularıyla dudak ürünlerini denedim. Üç tane dudak parlatıcı aldım, renkleri: Orange crush, Watermelon ve Sunset. Orange crush parlak bir şeftali rengi, watermelon açık pembe, sunset ise nude bir renk. Üçünün de dudakta duruşları pek yoğun renkli değil, daha çok parlak hafif renkli bir gloss görünümünde. Ben genelde gloss tarzı ürünlerin fazla pigmentli olmalarını sevmem, zira bu yapıdaki ürünler dudaktan çok kolay çıkıyor, geride çok hoş olmayan bir görüntü kalabiliyor. Bu gloss'ların en güzel tarafı çok hafif ve pürüzsüz olmaları. Asla dudağınıza böyle vıcık vıcık yapışkan birşey sürmüş gibi hissetmiyorsunuz. Böyle hisse neden olan gloss'lardan nefret ederim. Dolayısıyla bu gloss'lara bayıldım. Rujun üzerine de gayet güzel sürülüyor, parlaklık veriyorlar. Hafif vanilyamsı ve kesinlikle rahatsız etmeyen bir kokuları var. Ambalajları basit ama çok küçük ve şirin. Çantada fazla yer kaplamıyorlar.  Şu anda fiyatları indirimde 6.60TL. Gloss seviyorsanız bence hiç durmayın kapın birkaç tane.

ColorTrend rujlardan şu ana kadar sadece Flirt rengini denedim zira diğer renkler benim zevkime göre biraz fazla cart geldi. Malum, bu seri gençlere hitap ettiği için genelde böyle çok iddialı, parlak renkler oluyor, koyu pembeler, fuşyalar falan gibi. Gözüme en doğal görünen ton bu oldu, hoş o da pek öyle doğal bir renk çıkmadı ama en azından benim sevdiğim bir renk familyasından. Flirt gayet kuvvetli renk veren açık bir turuncu-şeftali tonu. Özellikle bahar ve yaz ayları için çok uygun. Yapısı ince; dudakta böyle ağır yağlı bir his bırakmıyor. Ama gayet pürüzsüz. Benim sürekli kopardığım harap bitap haldeki dudaklarımı bile pürüzsüzleştirdi, yumuşattı. Renk vermesi de gayet güzel, bir iki geçişte tupturuncu dudaklara sahip olabilirsiniz. Ben bu rengi tek başına da, diğer daha soğuk tonlu rujlarıma sıcaklık katmak için başka rujlarla beraber de sürüyorum. Bence çok işlevli bir renk. Şu anda kampanyada 4.90TL fiyatları. Bu fiyata hangi eli yüzü düzgün markada ruj satılıyor kuzum?

Bu arada rujların ve glossların daha nötr sayılabilecek bazı yeni renkleri de çıkmış, ilk alışverişte onları da denemeyi düşünüyorum.

Son olarak ColorTrend'in dışında Perfect Kiss rujlardan da iki renk denedim. Biri tam boy olarak aldığım Coral Connection, diğeri ise numune boy gelen Berry Smooch. Bu rujlarla ilgili son zamanlarda bloglarda baya yazı çıktı. Gördüğüm kadarıyla çoğunluğu olumlu. Ben de genel olarak beğendim. Gümüş rengi şık bir ambalajı var. Çok yoğun renk veriyorlar. Dudakta yumuşak, pürüzsüz bir uygulama sağlıyorlar. Ama adına bakınca böyle lip balm gibi çok yoğun nemlendirili bir ruj hayal etmiştim, öyle değiller. Hatta tam tersi gayet ince yapılı rujlar. Bunun iyi ya da kötü olup olmaması sanırım sizin beklentilerinize ve tercihlerinize bağlı. Bence sorun yok. Ancak bir parça daha yoğun nemlendirme hissi olsaydı sanırım daha çok beğenirdim. Bence bu konuda Avon'un Ultra Color Rich serisinin eline kimse su dökemez. Bayılıyorum Color Rich rujlara! Kampanya 5'te 5 yeni mat rengiyle indirime girmiş, en kısa zamanda almayı düşünüyorum.

Elimdeki Perfect Kiss serisi renklere gelirsek... Coral Connection beklediğimden çok daha kırmızı bir renk çıktı. Ben biraz daha açık, daha şeftali tonlarında bir renk beklemiştim. Bu ise turuncumsu bir kırmızı. Aslında güzel bir renk, ama kırmızı türü renkleri günlük olarak çok sık süremiyorum genelde. Ama hafif uygularsam kullanabilirim.
Berry Smooch ise bana çok uzak bir renk. Mora çalan bir mürdüm rengi. Benim sarı-kızıl alt tonlu tenim ve saçlarıma pek tezat bir ton. Ama böyle maceraperest anlarımda çeşni olsun diye kullanabilirim. Ama soğuk al tonlu çok soluk bir kadında veya esmerlerde çok güzel durur eminim. Normal fiyatları 23.50TL, ama kampanyaya girdiğinde yarı fiyatına alabilirsiniz.

Bu alışverişten sonra yakın zamanda Avon'nun yenilediği Extra Lasting ruj serisinden bir ruj daha aldım, Nude Blush renginde. Ama henüz elimde onun resimleri yok. İnşallah onunla ilgili bilgi ve yorumlarımı da buraya eklemeyi düşünüyorum.


1 yorum:

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *