4 Aralık 2012 Salı

OJE: Kırmızı üzerine beyaz çiçekler

Bu da dotting tool ile bugün yaptığım ikinci uygulama. Bu çiçeklerin yapımını YouTube'da bir videoda görmüştüm. Çok kolaymış. Ama bence çok şirin görünüyorlar. Gerçekten çok beğendim.
Tabanı açık ve sıcak renkli, narçiçeğine bakan bir kırmızı tonu olan Golden Lady 10 ile boyadım. Çiçeklerin beyaz yapraklarını Rapsodi 302 mat beyaz oje ile oluşturdum. Ortalarını da Golden Lady 22 numarayla yaptım. Bu 22 numara ilginç bir renk: Lacivert ile petrol yeşili arasında bir renk. Resimde daha mavi çıkmış, ama aslında baya yeşile bakan bir renk.

Bu arada Golden Lady ojelerle de ilgili birkaç şey söyleyeyim. Bloglarda bu kokulu ojeleri sürekli görüyor ve almak istiyordum. Ama hiçbir yerde bulamıyordum. Geçen gün eşimle alışverişe Kim süpermarkete gittiğimizde kocaman bir kasenin içinde bir sürü renginin olduğunu görünce daldım tabii. :)


Bloggerların övdüğü kadar varmış. Benim sevdiğim şekilde, mat ve yoğun renk veren bir yapıları var ve çok kolay sürülüyorlar. Hızlı da kuruduklarını söyleyebilirim. Yani fiyat/performans süper!

Şimdilik 5 renk aldım. Ama ara sıra uğrayıp diğerlerinden de edinmeyi planlıyorum.




2 yorum:

  1. çiçeklerin güzel olmuş eline sağlık:) bende tırnak süsleme yapıyorum istersen burdan bakabilirsin :) http://goncaninguncesi.blogspot.com/

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Gonca. Valla benim gibi duzgun oje surmekte bile zorlanan biri bile yapabiliyorsa cidden kolay demektir. :)

      Senin suslemelerine de bakacagim. Bakarsin birkac teknik de senden kaparim, degil mi?

      Sevgiler,

      Eda

      Sil

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *