20 Şubat 2014 Perşembe

Avon Lip Crayon ve Clinique Cubby Stick Intense karşılaştırması

Makyaj dünyasında son zamanlarda çok popüler olan açılıp kapanabilir kalem formundaki rujlar trendiyle sanırım ben biraz geç tanıştım. Aslında ülkemizde uzun zamandır bu şekilde fazla ürün alternifleri de yoktu. Ama ucuz ve pahalı neredeyse her markanın artık bu tür ürünler çıkardığını görüyorum.



Bu formatla ilk tanışmam Avon'un kısa zaman önce çıkardığı Lip Crayon isimli ürünleriyle oldu. Bende iki rengi var: Showstopper pink ve Mauve model. Showstopper pink, adından da anlaşılacağı üzere, parlak hatta "cart" renkte bir pembe. Normalde bu tip renkler pek tercih etmem ama nedense bu hoşuma gitti. Mauve model ise orta tonlu bir gül kurusu rengi. Aslında bu tip ürünler ya saydam bir balm kıvamında (orijinal Clinique Chubby Stick'ler gibi) ya da mat ve opak yapıda oluyorlar. Avon'un ürünü bu anlamda biraz farklı, zira pigmentasyonu ve kalıcılığı yüksek, ancak mat değil, aksine ışıltılı (daha doğrusu simli) bir yapısı var. Parlak renkler sevenler beğeneceklerdir (özellikle pembe olanını). Çok nemlendirici olduklarını söyleyemeyeceğim ama dayanıklı rujlar gibi dudaklarda kupkuru bir his de yaratmıyor. Bununla beraber dayanma süreleri kremsi rujlara göre daha iyi. Ancak resimde de bariz şekilde de görünen baya iri yapılı ve yoğun simler bazılarının hoşuna gitmeyecektir. Neyse ki simler dudakta pütürlü bir his vermiyor, ancak rujunuzun rengi silindiğinde geriye simlerin kalacağından emin olabilirsiniz. Şahsen ben çok rahatsız edici bulmadım, ama simsiz olmasını tercih ederdim. Avon'un tüm ürünlerinde olduğu gibi, özellikle kampanya döneminde alınırsa çok uygun fiyata geliyor.

Açılıp kapanabilir kalem ruj akımının öncüsü tabii ki Clinique Chubby Stick'lerdir. İlk çıkan normal versiyonlarının balm gibi ve şeffaf olması fiyatları göz önüne aldığımda bana cazip gelmemişti. Şahsen ben bir ruja o kadar para verdiğimde yüksek pigmentasyonlu ve dayanıklı olmasını beklerim. Daha sonra piyasaya çıkan bu Intense versiyonu ise daha yüksek kapatıcılık ve kalıcılık sağlıyor. Renk ve sürüş açısından gerçekten çok başarılı buldum. Bendeki 01 Curviest Caramel çok hoş, doğal tonlarda tam "nude" bir renk. Ne çok açık, ne çok koyu, neredeyse herkese yakışacaktır. Dudakta kayan yumuşacık bir yapısı var ve nemlendirmesi da bekleneceği üzere çok iyi. Normalde fiyatları sanırım 50TL civarında, ama yolu Maslak'taki ELCA'ya düşenler kayda değer bir indirimle 35TL'ye alabilirler.

Bir sonraki sefere H&M'in bu tarz dudak ürünlerini denemeyi düşünüyorum, ama sanırım onlar yine daha balm yapısında. Ancak esas isteğim Amerika'da bu formatta yeni çıkan ürünleri getirtip denemek. Örneğin Revlon, Milani, Jordana, Wet&Wild, NYX gibi markaların çıkardıkları ürünlerde gözüm kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *