13 Kasım 2012 Salı

Marionnaud No:32 eğik uçlu allık/kontür fırçası

Blogları okuduğumda Türk makyajseverlerin sık sık uygun fiyatlı ve kaliteli makyaj fırçalarına ulaşamamalrından şikayet ettiğini görüyorum. Bir makyaj meraklısı olarak ben de sürekli böyle bir arayış içindeyim doğal olarak. Çok şanslıyım ki ihtiyacım olan malzemelerin bir kısmını Amerika'dan getiren yakınlarım var. Ama bu her zaman mümkün olmayabiliyor. Herkesin kolaylıkla ulaşabileceği kaliteli bazı ürünlerin olması çok büyük bir avantaj. Bu nedenle elimden geldiğince bu özelliklere sahip olduğunu düşündüğüm malzemelere ağırlık vermek istiyorum bu blogda.

Elimde birkaç farklı markanın (Sigma ve Chanel gibi) eğik uçlu fırçaları bulunmasına rağmen hiçbiri kontürleme işlemi için istediğim özelliklere sahip değildi. Chanel fırçamın kılları çok zayıf ve yumuşak, Sigma F84 fırçam ise fazlasıyla yoğun. Bu nedenle ikisinin arasında bir yoğunluğa sahip, yumuşak ama ürünü iyi alan eğik uçlu bir fırça istiyordum. Bundan birkaç ay evvel Watsons'da dolaşırken Marionnaud No:32'ye rastladım. Fiyatını şu anda hatırlayamıyorum ama çok uygundu, o kadarını biliyorum. (Edit: Geçen gidişimde baktım, normal fiyatı 12,90 TL imiş.)

Sentetik siyah tüylü bir fırça. Çok ama çok yumuşak, ama bir o kadar da sık tüylü ve yoğun. Dolayısıyla toz ürünleri istediğiniz yoğunlukta alıyor, rahatlıkla ve çizgi çizgi yapmadan dağıtıyor. Kesin, net ama doğal bir konturlama imkanı tanıyor.

Tüylerin sıklığı, şekli ve büyüklüğü açısından internette çok sevilen Sigma F84'e benziyor. Ama ben Sigma'yı maalesef toz ürünlerde kullanamıyorum, zira çok yoğun ve esnek olmayan fırça yapısı doğal olmayan bir görünüm yaratıyor.

Şu ana kadar tek bir tüyü bile dökülmedi. Aynı bir MAC fırçası kalitesinde diyebilirim.

Bu tür bir fırça arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum.

Elimde birkaç tane daha Marionnaud fırçası var. İleride onları da tanıtmak istiyorum sizlere.



5 yorum:

  1. Bloğunu sevdim hayırlı olsun. Benim de böyle bi allık fırçasına ihtiyacım var. Bakmam gerek watsons'a

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yıllardır kendim bir blog yazsam mı diye düşünüp dururdum. Artık dayanamadım, bir yerinden başlayayım dedim. İnşallah düzenli bir şekilde devam etmek istiyorum.

      Fırçayı alırsan fikirlerini yazarsan sevinirim.

      Yine beklerim.

      Sil
  2. hangi watsonsdan almıştınız fırçayı? :) bugun baktım ama yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genellikle Levent'teki Mustafa Kemal Kültür ve Alışveriş Merkezi'ndeki mağazaya uğruyorum. Bunu da yine ordan almıştım ama baya bir oldu alalı. En son 1 ay önce falan uğramıştım sanırım, o zaman vardı. Şu andaki durumunu bilemiyorum ama.

      Sil
    2. Baya uzun bir ara oldu ama... Geçen gün Osmanbey'deki Watsons'a gitmiştim. Orada vardı. Hatta bulmuşken bir tane de anneme aldım. Arayan varsa haber vereyim dedim.

      Sil

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *