8 Nisan 2013 Pazartesi

Amerika'dan gelenler No: 1

Amerika'da okuyan sevgili arkadaşım Yasemin bana büyük bir jest yaparak gelirken getirmesini istediğim birşeyler olup olmadığını sordu. Bir makyajsevere bu soru sorulur mu a dostlar? Tabii hemen amazon.com'a girip uzun zamandır istediğim birkaç ürünü sipariş verdim. Sorduğuna pişman etmemişimdir kızcağızı umarım. :)


Aldığım ürünler:

1. Coastal Scents Camouflage Palette, 16.95$
2. Maybelline New York Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer, Light, 7.92$
3. Duo Lash Adhesive, Clear, 5.49$
4. Revlon Colorburst Lip Butter, Tutti Frutti, 6.49$
5. Revlon ColorStay Liquid Foundation, Combination/Oily Skin, 150 Buff, 9.99$
6. Professional Brow & Lash; Lash Growth Accelerator Treatment Gel by Ardell (2-Pack), 9.50$



Şimdi gelelim detaylara...

1. Coastal Scents Camouflage Palette uzun zamandır bildiğim, alsam mı diye düşündüğüm bir üründü. Ben ertelerken ertelerken Türkiye'ye posta ile alışveriş yasağı geldi. Bu niyet de öyle kaldı tabii. Fırsat bu fırsat alayım dedim. Amazon'daki review'ları da çok iyiydi. Bu ürünü isteme amacım aslında kapatıcı olarak kullanmaktan ziyade yüzümü kontürlemek içindi. Deneyimim de ürünün bu amaca gayet uygun olduğu şeklinde. Paletin birçok renk alternatifi içermesi ve kapatıcıların çok yumuşak, kremsi ve yoğun pigmentli olması yıl boyunca renk tonunuz ne olursa olsun kontürleme için gerekli açık ve koyu renkleri bulabilmenizi sağlıyor. Ayrıca krem formundaki ürünlerle yapılan kontürleme işlemi toz ürünlerle yapılana göre daha doğal ve kalıcı oluyor. Ancak doğrusunu söylemek gerekirse uygulaması biraz daha meşakkatli ve zaman alıcı. Ancak makyajınızın uzun zaman kalması gereken zamanlarda ve özel gün ve gecelerde kullanım için çok uygun.



2.  Maybelline New York Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer ünlü YouTube güzellik gurusu MakeupByTiffanyD'nin kullandığı ve tavsiye ettiği bir göz altı kapatıcısıydı. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de satışı olmayan bir ürün. İnternette ve YouTube'da bu ürünle ilgili tonla inceleme var. Benim tecrübeme göre de başarılı bir ürün. Çok ince yapılı ve bir hayli pigmentli. Hızlı kuruyor, kuruduktan sonra da pudramsı bir bitişi var. İnce çizgilere pek dolmuyor. Ben açık bir renk tercih ettim, dolayısıyla göz altımı  aydınlatma işlevi de görüyor. Ucu süngerli applikatörü biraz garip, ama kullanımı sıkıntı yaratmıyor. Bazı kişiler hijyen açısından eleştirmişler, ama doğrusu ciddi bir sorunla karşılaşmadıkça bu konularda çok rahat bir insanım.




3. Duo Lash Adhesive takma kirpik denince akla ilk gelen yapıştırıcı markası. Türkiye'de de var ama fiyatı çok yüksek. Çok sıklıkla kirpik takan biri değilim, ama şu ana kadar birkaç kere özel gecelerde takmayı denediğimde baya zorlandım. Sıkıntımın nedeninin kirpiklerin içinden çıkan kalitesiz yapıştırıcılar olabileceğini düşünerek bunu almaya karar verdim. Henüz deneme fırsatım olmadığından savımı test edemedim. Deneyince size de anlatmayı düşünüyorum.



4. Revlon Colorburst Lip Butter ABD'de fenomen haline gelmiş bir ürün. Lip balm ve ruj arası bir yapısı var. Lip balm gibi yoğun, kaygan ve nemlendirici bir his veriyor, ancak çok yoğun olmayan, hatta şeffaf bir ruj renginde. Bir hayli renk alternatifi var, ama ben değişik bir renk olsun diye parlak, göz alıcı bir şeftali-turuncu tonu olan Tutti Frutti'yi seçtim. Zira bu aralar şeftali takıntım var; sanırım yaza özlem duyuyorum. Aslında rengi beğendim, ama benim tenimdeki duruşundan pek emin değilim. Bana sanki biraz fazla açık ve iddialı durmuş gibi geldi. Ama dudağımdaki hissini çok seviyorum. En çatlak dudakları bile pürüzsüz ve yumuşacık yapıyor. Sırf bu nedenle sıklıkla alta sürüp üstüne daha doğal tonlu bir ruj sürerek kullanıyorum. Bir dahaki sefere daha rahat kullanacağım bir tonda alabilirim.





5. Revlon ColorStay Makeup, Combination/Oily Skin yine ABD'de yıllardır en tutulan drugstore fondötenlerden biri. Bunun nedeni de yoğun kapatıcılık sağlaması, ince yapısı, mat bitişi ve kalıcılığı. Gerçekten de fiyat/performans olarak high end markalarla rahat rahat kapışabilecek performansa sahip. Mat ve yoğun kapatan fondöten sevenlerin tercih edeceği bir ürün. Aldığım renk beklediğimden daha açık olmasına rağmen daha koyu renkli başka bir fondötenle karıştırıp kullanarak sorunu çözüyorum. Tek kötü yanı ağzında pompa olmaması. Neyse ki akışkan bir yapısı var, biraz sallayarak elime uygun miktarda dökebiliyorum. Bu ürünü de deneyince kesin karar verdim: Bir cengaverin şu Revlon'u Türkiye'ye getirmesi lazım, bir an evvel!

6. Professional Brow & Lash Growth Accelerator Treatment Gel de yine Amazon'da yüzlerce olumlu review almış bir ürün. Daha önce kirpiklerimi gürleştirmek için RapidLash kullanmıştım ve baya başarılı sonuçlar almıştım. Ancak bir tüpü 30 dolar olduğundan bu sefer o kadar para vermek istemedim. Bu Ardell'in ürünü çok daha ekonomik. Eğer benzer sonuçları elde edebilirsem yanıma kâr kalır diye düşündüm. RapidLash eyeliner gibi ince fırçalı kirpik diplerine sürülen bir serumdu; bu ise daha yoğun bir jel şeklinde ve rimel fırçasıyla kirpiklere sürülüyor.  Birkaç haftadır kullanıyorum, sanki kirpiklerimde biraz uzama ve yoğunlaşma var gibi. Ama çok yoğun kullanmadığımı belirtmem gerek. Sadece yatmadan önce (o da bazen aksıyor ama neyse...). Ayrıca bu gibi ürünlerde sonuç almak için aylarca düzenli kullanım gerekli. Dolayısıyla tam bir yorum yapmak için hâlâ erken.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *