4 Aralık 2012 Salı

OJE: Pastel 33

Bir zamanlar kırmızı renkten bucak bucak kaçan bir insandım. Hayatta kırmızı renk oje sürmez, kırmızı rujun mahallesinden bile geçmezdim. Kırmızı bana hep fazla gösterişli, hatta tabiri caizse "çingene" gelirdi. Ten rengime de yakıştıramazdım.

30'lu yaşlarıma girdiğimden beri renk ve makyaj tercihlerimde de değişiklikler olmaya başladı. Artık kırmızıya daha sıcak bakıyorum. Yani hala en sevdiğim renk olduğu söylenemez. Ama merakımdan mıdır nedir, son zamanlarda koleksiyonuma birkaç tane kırmızı ruj ve oje katıldı. Ara sıra sürmekten de keyif almıyorum desem yalan olur.

Sanırım en sevdiğim kırmızı tonları koyu olanlar, neredeyse bordoya çalanlar. Bu tonları kullanmak sanırım daha kolay, zira açık kırmızılar kadar dikkat çekici olmuyor ve bence daha elegan duruyor.





Pastel 33'ü de böyle koyu ve sıcak renkli bir kırmızı oje ararken keşfettim. Genelde Pastel ojelerinde tecrübe ettiğim kadarıyla biraz fazla akışkan ve saydam bir yapısı var. Yani çok opak değil, ama 2 kat sürüldüğünde yeterli opaklık sağlanabiliyor. Bloglardaki ojeseverler arasında Pastel ojelerin çok beğenildiğini görüyorum, ama doğrusu ben o kadar fanatiği değilim. Genellikle ilk katta opak olan daha koyu kıvamlı ojeleri tercih ediyorum. Böylelerini uygulamak daha kolay geliyor. Ama doğrusu bu da fena değil.

Bu parlak kırmızı rengin üzerine patlaması için bir atraksiyon yapayım dedim ve Ebay'den yeni aldığım tırnak çıkartmalarından çiçekli beyaz olanlarından ellerime ikişer tane yapıştırdım. Bu çıkartmalardan çok memnun kaldım. Onunla ilgili bir post da yazmam lazım.

Bu kırmızı tonunu yılbaşında sürmek harika olur. Ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *